kurybiskumasKovo 18 dieną, kartu su kuriančiu praktiku Povilu Pluku vedėme kitokią biologijos pamoką 7b klasei. Tai dalis „Kūrybinių partnerysčių" projekto.Vyko „Protų mūšis" paukščių tematika. Kartu su Povilu aptarėme ir parengėme klausimus. Mokiniai pasiskirstė į 9 komandas, susigalvojo pavadinimus. Konkursas vyko trimis turais. Pirmojo turo metu buvo pateikta 12 klausimų su galimais atsakymų variantais. Antrojo turo klausimai atsakymų variantų neturėjo, trečiojo turo klausimai reikalavo platesnių atsakymų, su paaiškinimais. Nugalėtojais tapo „Flamingų" komandos nariai: R. Deividas, Ž. Neilandas, V. Simonas, M. Evaldas. Antrosios buvo „Gulbės": Rūta K., Marija Š., Gintarė R. Trečioji vieta atiteko „Sniegenoms": Karolinai K. ir Ivetai G. Prizininkai buvo apdovanoti intelektualiaisiais žaidimais. Pamokos metu mokiniai tobulino darbo grupėse įgūdžius, pagilino žinias apie paukščius.

Biologijos mokytoja Dania Tranelienė

Nuotraukas rasite čia>>>

kurybiskumasĮgyvendinant „Kūrybinių partnerysčių" projektą, kovo 18 d. vyko kitokia geografijos pamoka 7b klasei. Pamokos tema „Antarktidos gamta ir tyrinėjimai". Kuriantis praktikas Povilas Plukas pasiūlė naudoti Geocaching žaidimą. Kartu su Povilu iš anksto aptarėme užduotis, kurias parengėme kartu su geografijos mokytoja A. Vitėniene.
Pamokos pradžioje Povilas paaiškino mokiniams apie Geocaching žaidimą, jo esmę. Vėliau mokiniai buvo suskirstyti į grupes ir pasinaudodami GPS imtuvais, turėjo surasti 9 punktus su paslėptais „lobiais" bei užduotimis apie Antarktidą. Kiekviena grupė gavo punktų koordinates su užuominomis, palengvinančiomis „lobių" radimą. Punktus parinkome mokyklos teritorijoje ir Krašuonos mikrorajone.

kurybiskumasKovo 14 d. vykdėme integruotą technologijų ir gamtos pamoką kartu su kuriančia praktike Jolanta Rimkute.Pamokos metu mokiniai kūrė eskizus iš medžiagų atraižų, kuriuose vaizdavo naminius ir laukinius gyvūnus, augalus.Po to savo interpretacijas perkėlė ant audinio.Kūrybines idėjas pademonstravo aplikuodami pagalvėles, kišenes gyvūnėliais ir agalais, pritaikydami jau išmoktus per technologijų pamokas dekoratyvinius dygsnius.
Mokiniams patiko pasidalinti savo kūrybinėmis idėjomis su klasės draugais, kuriančia menininke Jolanta, daugiau pažinti gyvūnus ir augalus.

Biologijos- technologijų mokytoja Dalia Šipkienė

Nuotraukas rasite čia>>>

kurybiskumasKovo 12 d. kartu su kuriančia praktike Jolanta Rimkute vedėme integruotą dailės ir dizaino pamoką. Pamokos metu mokiniai susipažino su formos dekoravimo ypatumais, išsiaiškino dekoro, ritmo ir ornamento sąvokas, stebėjo dekoruotų daiktų pavyzdžius, kūrė eskizus ir savo interpretacijas perkėlė ant apimtinės formos – molinio vazono. Kūrybos džiugesio apimti mokiniai neskubėjo namo net pasibaigus pamokoms. Mokiniams tai buvo nauja patirtis, kurią jie galės pritaikyti gyvenime, kurdami ir gražindami savo aplinką.

Dailės mokytoja Dalia Puodžiukienė

Pamokos akimirkas rasite čia>>>

kurybiskumasKovo 12 dieną kartu su kuriančiu praktiku Povilu vedėme netradicinę fizikos pamoką. Pamoka vyko kaip orientacinis žaidimas. Mokinai turėjo įvykdyti misiją ir žaidimo metu atlikti fizikines užduotis. Specialiai tam per visus tris mokyklos aukštus įrengtuose punktuose septintokai „šifravo" veidrodinį „raštą". Su periskopu stebėjo paslėptą užrašą. Mokėsi veidrodžiu nukreipti lazerio spindulį. Eksperimentiškai matavo atstumus nuo daikto (žvakės) iki stiklo ir nuo stiklo iki atvaizdo. Eksperimentiškai gavo atspindžio ir kritimo kampus, juos matavo matlankiu. Patikrino ir šviesos atspindžio dėsnius.
Pamokos pabaigoje diskutavome apie atspindžių panaudojimą ir šviesos reiškinius. Toks pamokos vedimo būdas buvo nauja įdomi patirtis mums visiems.

Fizikos mokytojas Valdas Tumėnas

fizika (1)
fizika (2)
fizika (3)
fizika (4)
fizika (5)
fizika (6)
fizika (7)
1/7 
start stop bwd fwd

kurybiskumasPirmąją kalendorinio pavasario dieną KP projekte dalyvaujančios klasės: 4b, 5a, 7b ir nemaža grupė mokytojų pavasario pasitikti išvyko į Tauragnus. Išvykos tikslas - sustiprinti mokinių pasitikėjimą savimi ir kitais žmonėmis, užmegzti artimesnį ryšį tarp įvairių amžiaus grupių mokinių, ugdyti komandinio darbo įgūdžius, netradiciškai pasimokyti gamtamokslių ir kitų dalykų. Taip pat sutelkti mokytojus, suteikti galimybę pabūti su mokiniais neformalioje aplinkoje, aktyviau įtraukti juos į kūrybinį procesą, parodyti pavyzdžių, kaip mokytojai galėtų prisidėti prie linksmo ir edukaciškai naudingo mokinių laiko praleidimo. Ir, žinoma, įgaut stiprybės ant lauko, sniego ir vėjo.

 

Labai džiugu, kad prie išvykos prisidėjo daug tėvelių. Nors vyko tikrai didelis vaikų būrys, apie 70 mokinių, transporto užsakyti nereikėjo, tėvai mielai sutiko nuvežti savo vaikus, o keletas iš jų dalyvavo veiklose kartu su vaikais visą dieną.

Nuotraukas iš išvykos į Tauragnus rasite čia>>>