kurybiskumasŠiandien jau nebeįsivaizduojame savo gyvenimo be interneto ir virtualaus bendravimo. Pokalbiais virtualioje erdvėje gali mėgautis kiekvienas, kurio namuose yra pakankamai greitas interneto ryšys ir interneto kamera. Tačiau virtualios pamokos mokykloje vis dar yra naujas mokymo(si) būdas. Naują, interaktyvų pamokos modelį išbandė 7a klasės mokiniai, dalyvaujantys „Kūrybinių partnerysčių" projekte. Balandžio 24 d. virtualią dizaino pamoką per „Skype" vedė kuriantis praktikas Dovas Serapinas. Šiapus ekrano, klasėje dirbo ir praktikui vesti pamoką padėjo mokytojos Dalia Puodžiukienė ir Vanda Musteikienė bei informatikas Albinas Svigaris.

virtuali_pamoka (1)
virtuali_pamoka (2)
virtuali_pamoka (3)
virtuali_pamoka (4)
virtuali_pamoka (5)
virtuali_pamoka (6)
1/6 
start stop bwd fwd

kurybiskumasMūsų progimnazijos bendruomenė jau trečius metus aktyviai įsitraukia į projekto „Kūrybinės partnerystės" veiklas. Netradicinės, integruotos, kūrybiškos pamokos įvairiose (net ir nemokyklinėse) erdvėse progimnazijoje jau nėra naujiena. Mūsų mokinukai jau nenustemba, kuomet mokykloje susitinka meniškos išvaizdos, matytus iš televizijos ekrano, garsius menininkus. Aktyviai į projektą įsitraukę mokytojai taip pat jau sukaupė didžiulį bagažą kūrybiško mokymo(si) patirties. Galbūt todėl buvome pakvieti į Utenos regioninį „Kūrybinių partnerysčių" projekto renginį „Kūrybiškos pamokos – didesnės mokymo(si) galimybės", vykusį balandžio 23 dieną, Sudeikiuose. Jau trečius metus kuruojanti projektą mokytoja Jolita Šulskienė, pagal projektą vykusi į stažuotę Jungtinėje Karalystėje, dalinosi patirtimi, pasakojo apie „Kūrybinių partnerysčių" programos sėkmę projekto pradininkų šalyje. Gausiai susirinkusiems regiono mokyklų atstovams kūrybiškumą ugdančius metodus pristatė ir praktinį dizaino užsiėmimą „Gražu. Ar patogu?" vedė dailės mokytoja Dalia Puodžiukienė ir mokytoja Jolita Šulskienė.

regiono_kp (1)
regiono_kp (10)
regiono_kp (11)
regiono_kp (12)
regiono_kp (13)
regiono_kp (14)
regiono_kp (15)
regiono_kp (2)
regiono_kp (3)
regiono_kp (4)
regiono_kp (5)
regiono_kp (6)
regiono_kp (8)
regiono_kp (9)
01/14 
start stop bwd fwd

Įgyvendinant „Kūrybinių partnerysčių" projektą, 7a klasės mokiniams integruotas dailės ir dizaino pamokas organizavo kuriantis praktikas Dovas Serapinas. Pasiruošimo etape mokiniai kartu su dailės mokytoja Dalia išsiaiškino pagrindinių interjero stilių ypatumus, tyrinėjo pateiktus interjerų pavyzdžius, dirbdami grupėse kūrė svetainės interjero (vieno iš penkių nagrinėjamų interjero stilių) koliažą ir mokėsi jį apibūdinti.

kp (1)
kp (2)
kp (3)
kp (4)
kp (5)
kp (6)
kp (7)
kp (8)
1/8 
start stop bwd fwd

kurybiskumasKovo 4 d. sėkmingai prasidėjo "Kūrybinių partnerysčių" praktinės veiklos 7a kl. mokiniams. „Geometrinės figūros architektūroje" - tai integruotų dailės ir matematikos pamokų ciklo tema. Dailės mokytoja Dalia Puodžiukienė ir matematikos mokytoja Vanda Musteikienė tapo kūrėjomis, parašiusiomis integruotų pamokų nemokyklinėje aplinkoje „scenarijų", kuriame pagrindinį vaidmenį atlieka netradiciniai ugdymo metodai – lygiaverčiai ugdymo turiniui. Mokytojos bendradarbiaudamos su kuriančiu praktiku Dovu Serapinu naujai pažvelgė į mokymosi procesą: sujungė, regis mažai ką tarpusavyje turinčius mokomuosius dalykus į vieną visumą; parengė įdomias, inovatyvias užduotis mokiniams, skatinančias mokinių kūrybiškumą, savarankiškumą, lyderystę, komunikavimo ir bendradarbiavimo, komandinio darbo, šiuolaikinių technologijų naudojimo įgūdžius; organizavo pamokas Utenos mieste prie architektūros objektų.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
11
12
13
14
15
01/14 
start stop bwd fwd

kurybiskumasVasario 25 dieną Utenos švietimo centre pagal nacionalinį projektą „Kūrybiškumo plėtra Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose, pritaikant ir įdiegiant kūrybinį modelį" vyko į projektą įsitraukusių Utenos regiono mokyklų mokytojų mokymai.

kurybiskumasSausio mėnesį vyko 2a, 6b ir 7a klasių kūrėjų, mokytojų ir mokinių susitikimai, kurių metu buvo ruošiamasi vasarį prasidėsiančiam kūrybiško mokymosi projektų įgyvendinimo etapui. Projektų dalyvių komandos kalbėjosi, diskutavo, planavo veiklas, ieškojo geriausių sprendimų, kaip konkrečioje klasėje kūrybiško mokymosi būdai galėtų būti pritaikyti pamokose. Vyko pirmosios pažintys su mokykloje dirbsiančiais Kuriančiais praktikais. Kuriantys praktikai atstovauja skirtingoms profesijoms ir veiklos sritims – muzikantai, statybos inžnieriai, fotografai, kino režisieriai, architektai, žurnalistai. Savo žinias, gebėjimus ir įgūdžius jie pritaikys dirbdami ir bendradarbiaudami su mūsų mokyklos mokiniais ir mokytojais. Mūsų mokykloje 2a klasėje dirbs šokėja Auksė Luišaitė, 6b klasės kurianti praktikė - dramaturgė Gabrielė Labanauskaitė, o su7a klase bendradarbiaus interjero dizaineris Dovas Serapinas. Kviečiame susipažinti!

Kuruojanti mokytoja Jolita Šulskienė

dovas

Dovas Serapinas
Esu žmogus, tikiuosi toks ir liksiu. Tikiu, kad esu kūrybingas ir drąsus. Esu Interjero dizaineris. Kuriu žmonėms namus, o gal ir daugiau nei namus. Jaučiuosi gerai bendraudamas su jaunais žmonėm. Kartais jiems būna daug metų.
Jaučiu norą dirbti šiame projekte, nes pavadinime yra žodžiai kūryba ir partnerystė. Tai „veža".
Praėjusiais metais su žmona Marijampolės kolegijoje padėjome patvirtinti studijų programą naujai stilisto specialybei. Metus dėsčiau tos specialybės studentams. Buvo nuostabių studentų ir įdomios patirties. Dėsčiau ne visai tai, ko tikėjosi, bet į paskaitas susirinkdavo visi. Vadovavausi principu - jokios prievartos. Nešantažavau pažymiais ar lankomumo žymėjimu. Rezultatai buvo įdomūs.
Vertingiausią ir įsimintiniausią savo mokymosi patirtį įgijau mokydamasis iš laimingų, aktyvių ir savimi pasitikinčių žmonių. Džiaugiuosi, kad tokių kelis sutikau :)

 

gabrieleGabrielė Labanauskaitė
Rašau eilėraščius, prozą, dramas teatrui, įkvėpimo semiuosi iš kelionių, žmonių ir naujų patirčių. Tikiu, kad gyvenimas – ypatingai turtingas, nes tai, ką mes galime iš jo pasiimti priklauso ne tik nuo aplinkybių, gebėjimo įsisavinti žinias ir lankstumo, bet ir asmeninio požiūrio.
Kartu su audiovizualinės poezijos grupe „Avaspo" koncertuoju Lietuvoje ir užsienyje, taip pat kiekvienų metų spalį organizuoju tarpdisciplininės poezijos festivalį „TARP", nuolat ieškodama inovatyvių ir patrauklių eilėraščių pateikimo formų.


aukseAuksė Luišaitė

Daugelį metų buvau šokių grupės LEGENDA vadovė ir choreografė, turiu Šokio pedagogikos profesinio bakalauro diplomą; aštuonerius metus koordinuoju įvairius projektus, susijusius su šiuolaikiniu šokiu; nuo 2004 m. praktikuoju Pilateso metodą, o pastaruosius penketą metų – šokio-judesio terapiją, kurios mokiausi Dr. Aleksandro Giršono programose: 2009 m. baigiau Maskvos Profesinio vystymo integruotos psichologijos instituto parengtą Integruotos šokio-judesio psichologijos ir psichoterapijos kursą (102 val.), 2011 m. – Maskvos integruoto šokio centro „Live Through Dance" programą "Integruota šokio-judesio psichologija ir psichoterapija"(500 val.). Virš 10 metų praktikuoju meditaciją.
Mano gyvenimo moto – „Gyvenu, nes šoku": šokis man yra ne tik būdas išreikšti save – tai susitikimas su savimi ir kitais, judėjimas savęs ir savo pažinimo link.