Visą gruodžio mėnesį Krašuonos mokykloje stengėmės suprasti, kokie aktualiausi pokyčiai būtų 2a, 6b ir 7a klasėms. Tyrinėjimo žaidimai ir pratimai, atviri ir gilūs pokalbiai su vaikais ir mokytojais leido pamatyti vaizdą, kuris buvo suguldytas į planavimo formą ir nusiųstas į Kūrybinių partnerysčių "centriuką". Ir štai - prieš pat Kalėdas - jau žinome, kokie Kuriantys praktikai ateis dirbti į mūsų mokyklą. Tai dramaturgė Gabrielė Labanauskaitė, šokėja Auksė Luišaitė ir interjero dizaineris Dovas Serapinas. Valio! Valio! Valio!
Tad, sutarkime taip - visų pirma sulaukiame nuostabių Kalėdų su mums brangiais žmonėmis (nepamirštame pasakyt, kaip juos mylime), tuomet pasitinkame Naujuosius su draugais ir bičiuliais (12 valandą apkabiname mažiausiai 14 šalia esančių draugų, net jei jų nepažįstame). Na, o sugrįžus į mokyklą laukiame mūsų pasimatymo ir susitikimų su Kuriančiai praktikais.

Džiaugiuosi nuostabiu laiku su Jumis! Puikių švenčių!

Kūrybos agentė Kristina

2013_12_KP (1)
2013_12_KP (2)
2013_12_KP (3)
2013_12_KP (4)
1/4 
start stop bwd fwd

kurybiskumas„Kūrybinių partnerysčių" projekto kūrybos agentė Kristina visą pastarąjį mėnesį intensyviai dirba su 2a, 6b ir 7a klasės mokiniais. Stebi įvairių dalykų pamokas, o kūrybiškos veiklos paprastai vyksta Tylos kambaryje. Dalyko mokytojai kartu su mokiniais dalyvauja kūrybiško ugdymo procese, vyksta integruotos pamokos įgyvendinant "Kūrybinių partnerysčių " projektą. Su mokiniais Kūrybos agentė tyrinėja gebėjimą bendradarbiauti, dirbti grupėje, išnaudoti visų grupėje esančių žmonių talentus. Mokiniai kuria vaizduotę išlaisvinančias istorijas, kurias panaudoja pamokose, bandydami pritaikyti įgytas žinias.
Šį mėnesį vyko ir antrasis Mokytojų klubo susitikimas. Kūrybiško ugdymo metodų mokytojai taip pat mokėsi mokinių pamėgtame Tylos kambaryje.
Susitikimas praėjo turiningai. Mokytojai susėdę ratu mokėsi, kaip kritiką paversti konstruktyvia. Išsiaiškinome, kad naudos duoda tik kritika išsakoma norint pagelbėti, o ne pažeminti. Kritika išsakyta tinkama forma padeda mokytojams tiek dirbant su mokiniais, tiek bendradarbiaujant. Ypač sudomino "Garso masažas". Tiek dalykų mokytojai, tiek socialinė pedagogė, vadovai išsakė savo nuomonę, kaip galima panaudoti šį žaidimą dirbant su mokiniais. Supratome, kad garso terapija yra paprasta, veiksminga ir nereikalauja daug pastangų. Be to, ji ne tik suteikia malonių pojūčių pratimo metu, bet ir padidina energiją, dėmesį ir susikoncentravimą, ugdo kūrybiškumą, išlaisvina nuo įtampos, geresnė tampa mokinių elgsena ir tarpusavio bendravimas.
 

Mokytojų klubo narė Daiva Pelėdienė

kp_11_21_mokytoji_klubas (1)
kp_11_21_mokytoji_klubas (10)
kp_11_21_mokytoji_klubas (11)
kp_11_21_mokytoji_klubas (12)
kp_11_21_mokytoji_klubas (2)
kp_11_21_mokytoji_klubas (3)
kp_11_21_mokytoji_klubas (4)
kp_11_21_mokytoji_klubas (5)
kp_11_21_mokytoji_klubas (6)
kp_11_21_mokytoji_klubas (7)
kp_11_21_mokytoji_klubas (8)
kp_11_21_mokytoji_klubas (9)
01/12 
start stop bwd fwd

kurybiskumasPaskutinę savaitę prieš rudens atostogas mokykloje aktyviai dirbo „Kūrybinių partnerysčių" projekto kūrybos agentė. Kristina tyrinėjo 1b, 2a klasėse. Dirbo su 6b ir 7a klasių mokiniais.
Pažinčiai su vaikais agentė taikė kūrybiškus metodus, vedė užsiėmimus Tylos kambaryje, stebėjo atskirų dalykų pamokas, bendravo su auklėtojomis ir dėstančiais mokytojais.
O pirmąją moksleivių atostogų dieną mokytojų komanda kartu su kūrybos agente ir kuruojančia mokytoja pildė KMRM – Kūrybiškos mokyklos raidos modelį, kuris padės nusistatyti prioritetines tyrinėjimo ir būsimų pokyčių sritis tolimesnėms projektų veikloms.

Jolita Šulskienė

mokiniai_01
mokiniai_02
mokiniai_03
mokiniai_04
mokiniai_05
mokiniai_06
mokiniai_07
mokiniai_08
mokiniai_09
mokiniai_10
mokiniai_11
mokytojai_01
mokytojai_02
mokytojai_03
mokytojai_04
mokytojai_05
01/16 
start stop bwd fwd

kurybiskumasSpalio 22 dieną mokykloje viešėjo kuriantys praktikai Vtalis ir Milda kartu su kūrybos agente Jurgita. Šie jauni žmonės dirbo mūsų mokykloje prieš dvejus metus ir buvo „Kūrybinių partnerysčių" projekto „Tyrinėjančių mokyklų" programos pradininkai mūsų progimnazijoje. Tuomet tikslinė projekto grupė buvo šeštokai, dabartiniai aštuntokai. Tai buvo ilgai brandintas susitikimas, nes visą šį laiką vieni kitiems jautė sentimentus, susirašinėjo, bendravo per Facebook-ą. Susitikimas buvo tikrai šiltas ir malonus. Mokinius užbūrė Mildos atsivežto ksilofono garsai, taip puikiai derėję su Jurgitos pateikta gurmaniška aštria indiška arbata su pienu ir sausainiais su medumi, o subtilus Vitalio domėjimasis dabartiniu vaikų gyvenimu ir jų pasiekimais pridėjo dar daugiau spalvų. Visiems buvo smagu prisiminti kartu praleistą laiką, iš naujo pajusti bendravimo džiaugsmą. Vitalis pasidalino įspūdžiais, kaip jis dalyvavo Naujųjų medijų meno tarptautinėje konferencijoje, Milda pasakojo, kaip ji visą vasarą dare iliustracijas knygai, kuri skirta mokykloms.
Mokiniai padovanojo savo vyresniesiems draugams rankų darbo suvenyrus. Visi vieningai sutarė toliau bendrauti ir dabar jau, ko gero, susitikti Vilniuje. Džiugu, kad projektui pasibaigus, kūryba ir draugystė nesibaigia.

Jolita Šulskienė

Susitikimo akimirkos, Mildos iliustracijos foto galerijoje>>>

kurybiskumasSpalio 17 dieną kūrybos agentė Kristina Jakubauskaitė –Veršelienė pristatė klubo idėją mūsų progimnazijos mokytojams. Dalyvauti klubo susitikimuose buvo kviečiami ir tiesiogiai nedalyvausiantys "Kūrybinių partnerysčių" projekte mokytojai. Tai galimybė praturtinti savo darbinę praktiką kūrybiškais metodais, rasti naujos kokybės santykį su kolegomis ir mokiniais. Pirmojo susitikimo metu buvo pasiūlyta užduotis „Kūrybiškasis Aš". Mokytojai turėjo galimybę giliau pažvelgti į save, naujai atrasti, permąstyti ir įvertinti savo kūrybiškumą. Kitų susitikimų metu bus kūrybiškai sprendžiama realiai iškylantys iššūkiai ir situacijos, bendradarbiaujant ieškoma būdų diegti kūrybišką mokymąsi progimnazijoje.

Jolita Šulskienė

01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
01/12 
start stop bwd fwd

kurybiskumasJau trečius mokslo metus iš eilės mūsų progimnazija atrinkta dalyvauti "Kūrybinių partnerysčių"projekte. Pirmajame projekto etape mes buvome programos „Tyrinėjanti mokykla" dalyviai, antraisiais metais dalyvavome „Pokyčių mokyklos" programoje ir šiemet vėl esame pakviesti tęsti „Pokyčių mokyklos" programą.
Spalio 1 d. Vilniuje viešbutyje „Panorama" vyko „Kūrybinių partnerysčių" agentų regioninis susitikimas – įvedimas į programas „Pokyčių mokykla" ir „Tyrinėjanti mokykla kubu", kuriame dalyvavo kuruojantys mokytojai ir naujai paskirti kūrybos agentai. Susitikimo pradžioje projekto vadovė Milda Laužikaitė pristatė 2013-2014 m. projekto programą. Daug buvo kalbama apie mokytojus pokyčių procese, pristatytas ir aptartas Kūrybiškos mokyklos raidos modelis (KMRM), su regionų partneriais dalijamasi gerąja patirtimi.
Antroje dienos pusėje vyko komandinis darbas su agentais. Su mūsų mokyklai priskirta kūrybos agente Kristina Jakubauskaite Veršeliene diskutuota apie bendradarbiavimo svarbą, aptarta projekto vizija: lūkesčiai ir tikslai.
Pirmojo agentės vizito neteko ilgai laukti, Kristina apsilankė mokykloje jau tą pačią savaitę. Pokalbio su iniciatyvinės grupės mokytojais ir mokyklos administracijos atstovais metu numatytas preliminarus tolimesnio projekto vyksmo planas.

01 (1)
01 (2)
01 (1)
01 (2)
1/2 
start stop bwd fwd


Projektą kuruojanti mokytoja Jolita Šulskienė