2015 m. lapkričio 19 -26 dienomis mokykloje vyko tiksliųjų mokslų savaitė. Jai mokiniai ruošėsi iš anksto. Piešė piešinius, karpė simetriškas figūras, darė geometrines figūras. Jiems padėjo dailės mokytoja Dalia Puodžiukienė. Piešiniai, karpiniai buvo iškabinti mokyklos fojė I aukšte bei II aukšto koridoriuje. Mokyklą papuošė mokinių dekoruoti kubai, stačiakampiai gretasieniai. Savaitės metu 5 klasių mokiniams buvo suorganizuota „Linksmoji pamoka“, kurioje mokiniai sprendė įvairias užduotis, žaidė matematinius žaidimus, kiekvienos užduoties nugalėtojai gavo prizus. Šeštokai sprendė kryžiažodžius. Geriausiai sekėsi 6 a klasė mokinei Guodai Meidutei. Septintųjų klasių mokiniai dalyvavo „Gudriausio septintoko“ konkurse. Čia savo erudiciją parodė 7b klasės mokinys Faustas Slesoriūnas. Aštuntokai dalyvavo integruotoje veikloje tiksliųjų mokslų popietėje, kurioje dirbo grupėse ir individualiai, atliko matematikos, fizikos, chemijos ir informacinių technologijų užduotis. Popietės metu mokiniai naudojosi mobiliaisiais įrenginiais, kūrė QR kodus, redagavo nuotraukas, reflektavo.

01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
tikslieji (1)
tikslieji (10)
tikslieji (11)
tikslieji (12)
tikslieji (13)
tikslieji (14)
tikslieji (15)
tikslieji (16)
tikslieji (2)
tikslieji (3)
tikslieji (4)
tikslieji (8)
tikslieji (9)
01/23 
start stop bwd fwd

Matematikos savaitės metu per dailės pamokas 5-8 klasių mokiniai „ieškojo“ matematikos mene. Penktų klasių mokinai grafinėmis priemonėmis kūrė originalius „Skaičių piešinius“. Jų meninėse šrifto kompozicijose puikuojasi įvairių stilių, įvairaus aukščio, pločio, ryškumo skaičiai. Kurdami mokiniai suprato, kad skaičiais galima ne tik užrašyti matematines sąlygas, bet ir sukurti peizažą, natiurmortą, nupiešti šuniuką ar net angelą. Šeštokai ir septintokai kūrė erdvines geometrines figūras: braižė brėžinius, lankstė ir klijavo figūras ir jas grafinėmis raiškos priemonėmis meniškai dekoravo. Kitose integruotose dailės ir matematikos pamokose šeštų klasių mokiniai kūrė spalvinius geometrinius ornamentus, o septintokai kurdami geometrines kompozicijas tyrinėjo ritmą, simetriją bei asimetriją. Simetrija vienu iš svarbiausių uždavinių buvo ir aštuntų klasių mokinių karpiniuose. Per tris integruotas pamokas aštuntokai sukūrė simetriškus karpinius, originalius erdvinius karigami raižinius bei kubistinio stiliaus natiurmortus. Po šių pamokų mokiniai džiaugėsi atradę, kad matematika ir dailė turi daug bendrumų ir kad matematika gali būti meniška!


„Versmės" skyrius

TŪM II

Universalus mokymo(si) dizainas

Keturios gamtos stichijos

Paieška

Pamokų laikas

pamoku laikas pradines

Mokinių atostogos