kurybiskumasVasario 13 dieną prasidėjo kūrybiško mokymosi projekto "Aš noriu judėti" įgyvendinimo etapas 2a klasėje su kuriančia praktike Aukse Luišaitė. Projektui pavadinimą "Aš noriu pasakyti, kad man sunku nejudėti" pasakė vienas iš antrokų pirmo susitikimo su Aukse metu.
Projekto tyrinėjimo sritis judesio/šokio/muzikalaus mąstymo integravimas į mokymosi procesą, siekiant atskleisti individualius mokinių gebėjimus, skatinti saviraiškos laisvę bei diegti bendradarbiavimą ir smalsumą mokymosi eksperimentavimui kaip nuoseklią praktiką.
Su mokiniais pakeitėme mokymosi erdvę. Pamokos vyko choreografijos salėje. Judėjome per pasaulio pažinimo, dailės ir technologijų, lietuvių kalbos, muzikos pamokas. Integruojanti veiklos tema "Iš kur mes atsiradome".

2014_02_13_KP (1)
2014_02_13_KP (10)
2014_02_13_KP (11)
2014_02_13_KP (12)
2014_02_13_KP (13)
2014_02_13_KP (14)
2014_02_13_KP (15)
2014_02_13_KP (16)
2014_02_13_KP (17)
2014_02_13_KP (18)
2014_02_13_KP (19)
2014_02_13_KP (2)
2014_02_13_KP (3)
2014_02_13_KP (4)
2014_02_13_KP (5)
2014_02_13_KP (6)
2014_02_13_KP (7)
2014_02_13_KP (8)
2014_02_13_KP (9)
01/19 
start stop bwd fwd

Kiekvienas susitikimas prasideda pasisveikinimu. Šį kartą pasisveikinimas ir vardų pristatymas išsiskyrė savitais judesiais, o tai reiškia, kad vaikai pradėjo laisviau reikšti savo emocijas. Šio užsiėmimo metu mokiniai pakartojo išmoktą temą apie jūrą, naudojant koliažo techniką, pasigamino vardų korteles, pasiskirstę po 5-6 grupėse ir atsigulę ant grindų, švelniai judino 5 galūnes (rankas, kojas, galvą) vaizduodami "Jūros žvaigždę". Šokio pamokos metu, kurią vedė mokytoja Edita Kutkienė, mokiniai gavo kūrybinę užduotį porose ir improvizuodami sukurti įvairias skulptūras. Vaikai diskutavo, kaip žmogus ateina į pasaulį, išsiaiškino naujagimio ir kūdikio sąvokas, vardino kūdikio daiktus, žiūrėdami į savo atsineštas nuotraukas, kuriose įamžintos pirmosios gyvenimo akimirkos, ieškojo kūdikio panašumų ir skirtumų. Pasitelkiant judesio / šokio galimybes vaizdavo kūdikio vystymosi judesius, dalyvavo mini varžybose "Kas greičiau šliaužia". Visi tapo nugalėtojais, buvo apdovanoti saldžiais prizais. Užsiėmimo pabaigoje susėdę ratu aptarėme dienos temą, nuotaiką, pastebėjimus, spaudėme ranką iir "siuntėme dovaną". Visi likome patenkinti, o ir pamokos greitai prabėgo.
Mokykloje plečiasi Kūrybinių mokytojų klubas. Kurianti praktikė Auksė Luišaitė pravedė užsiėmimą ir po darbų norintiems atsipalaiduoti mokytojams. Tai buvo pabėgimas nuo kasdienybės, nuo fizinio ir emocinio pervargimo, informacijos perkrovos.

Pradinių klasių mokytoja Larisa Niaurienė


„Versmės" skyrius

TŪM II

Universalus mokymo(si) dizainas

Keturios gamtos stichijos

Paieška

Pamokų laikas

pamoku laikas pradines

Mokinių atostogos