Šaunūs Krašuonos progimnazijos mokytojai kaip ir kiekvienais metais savo auklėtiniams organizuoja įsimintiniausias, įspūdingiausias keliones ne tik Lietuvoje. Tiesiog jau tradiciškai rudenį stengiamės pažinti savo kraštą, o pavasarį organizuojame ir tolimesnes keliones. Šių metų gegužės 23-25 dienomis 7-tų ir 8-tų klasių mokiniai susiruošė į labai tolimą, bet įspūdingą 3 dienų kelionę – į Slovakiją.

2013_tatrai (1)
SV205151
01/21
start stop bwd fwd

Ankstų ketvirtadienio rytą sėdome į autobusą ir planavome per 20 valandų pasiekti jaukų viešbutuką kalnų papėdėje. Svarbiausias tikslas pervažiuoti Lenkiją, bet šį kartą kaimyninėje šalyje buvome priversti pasisvečiuoti ilgiau. Dėl autobuso techninio gedimo šiek tiek nukrypome nuo savo planų, tačiau pakankamai operatyvios bei profesionalios kelionių agentūros darbuotojų pastangos leido tikėti, kad viskas bus gerai. Jų dėka Lenkijoje mes nebuvome palikti vieni, mumis rūpinosi Stawiski miestelio bendruomenė: vaišino arbata, kava, žirnių bei kopūstų sriuba, minkštomis kelių rūšių bandelėmis. Po viešnagės Lenkijos miestelyje su nauju autobusu bei vairuotojais pajudėjome link savo tikslo – link kalnų.
Po ilgos kelionės nuovargis nesutrukdė ankstų penktadienio rytą apsistoti viešbutyje, papusryčiauti kavinėje bei pakilti į kalnus, į Skalnate Pleso (1751m). Tą dieną kalnai buvo paskendę tirštame rūke. Ėjome į tikrą žygį (apie 4 valandas) žavėdamiesi kalnų didybe, kalnų kriokliais, ežerais bei upeliais.
Po ilgo vaikščiojimo vykome į vandens parką Poprade, o vėlai vakare grįžome į viešbutį nakvynei. Poilsis buvo svarbus, nes kitą dieną mūsų laukė taip pat įspūdingas maršrutas po stalaktitų – stalagmitų urvus.
Po pietų jau sukome namų link. Važiuodami pro Krokuvą dar aplankėme šv. Faustinos vienuolyną.
Ši kelionė ne tik nustebino savo vaizdais, įspūdžiais, nuotykiais, bet leido netradicinėje aplinkoje bendrauti su mokiniais, dar geriau juos pažinti.