2021 m. kovo mėn. pradžioje septintų klasių mokiniams vyko nuotolinės integruotos istorijos ir informacinių technologijų pamokos „Graikijos civilizacijos pažinimo šaltiniai“, kuriose buvo taikomos Universalaus mokymo(si) dizaino strategijos. Naudodami Socrative programą septintokai parodė jau turimas žinias pamokos tema. Antikos posakiai naudojami tiek pokalbiuose, tiek medijose, tačiau ne kiekvienas žino jų reikšmę, todėl mokiniai dirbdami grupėse gilinosi į graikų posakius ir jų prasmę. Su graikų mitologija susipažino įvairiais būdais: klausė mokytojos pasakojimo, garso įrašo emokyklos bibliotekoje, žiūrėjo meninio filmo ištrauką bei stebėjo medžiagą parengtose skaidrėse. 

Namų darbams buvo pasiūlyta pasirinkti vieną graikų mitą: atsisiųsti ir išklausyti, atsisiųsti ir perskaityti, pažiūrėti animacinį filmuką arba perskaityti knygose ir sekančią pamoką jį pristatyti. Septintokai galėjo rinktis pristatymo būdus:
• mitą įgarsinti;
• parengti tekstinį dokumentą su paveikslėliais;
• nupiešti ir papasakoti;
• parengti skaidres;
• parašyti ant lapo, nufotografuoti ir bendrinti.
Pamokų ciklas pagal UMD strategijas sudarė galimybes pamokos medžiagą pateikti pakankamai įvairiai, o mokiniams pasirinkti mokymosi būdus.
Septintokų refleksijos: „Sužinojau labai daug apie graikų mitologiją. Buvo įdomu, norėčiau daugiau tokių pamokų“; „Įdomiau negu įprastos“; „Įdomi bei linksma pamoka“; „Įdomu, nes kažkas kito. Įtvirtinau žinias, kurias žinojau, bet buvau pamiršusi“; „Dažniau tokių pamokų“; „Man patiko darbas grupėse ir klausimai Socrative“; „Man patiko pamokos eiga, darbas grupėse ir buvo labai įdomu“, „Daug sužinojau ir išgirdau apie mitus. Labai patiko ieškoti informacijos", „Iš istorijos temų - Graikijos tema - viena mano mėgstamiausių, todėl buvo įdomu klausyti, ieškoti ir pristatyti mitą", „Man labai patiko klausyti draugų pristatymus apie mitus ir mokytis iš savo bei kitų klasiokų darbų", „Išgirdau daug naudingų patarimų ir idėjų, kaip teisingai parengti pristatymus".

Jolanta Baronienė ir Dalia Dindienė

01
04
05
06
07
08
09
10
11
12
14
15
16
17
01/14 
start stop bwd fwd


„Versmės" skyrius

TŪM II

Universalus mokymo(si) dizainas

Keturios gamtos stichijos

Paieška

Pamokų laikas

pamoku laikas pradines

Mokinių atostogos