TAMO dienynas

 

Sveika mokykla

sveika mokykla logotipas RGB

 

Utenos rajono savivaldybės
visuomenės sveikatos biuras

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Kovo 29 dieną kartu su kūrybos agente Jurgita Žvinklyte mokykloje lankėsi Kūrybinių partnerysčių projekto kuriantis praktikas Vitalij Červiakov, kuris kartu su Milda Laužikaite balandžio – gegužės mėnesiais dirbs su projekte dalyvaujančia moksleivių grupe. Šį kartą kuriančio praktiko tikslas buvo susipažinti su mokyklos erdvėmis, pabendrauti su kūrybos agente ir projektą kuruojančia mokytoja. Pokalbio su mokyklos administracija metu buvo numatytos galimybės po moksleivių pavasario atostogų vykti į 2 dienų kūrybinę stovyklą į Tauragnus. Kartu su kuruojančia mokytoja ir administracijos atstovais kūrėjai smagiai apžiūrėjo mokyklą. Išnaršėme įdomiausius mokyklos kampelius, landžiojome rūsyje, užsilipome net ant mokyklos stogo! Kūrėjai žavėjosi atnaujintomis mokyklos erdvėmis, negailėjo komplimentų mokyklos vidaus įrangai.

utenoje1
utenoje2
utenoje3
1/3 
start stop bwd fwd
 

Vitalij Červiakov

Įgijo audio vizualinio meno bakalaurą Vilniaus dailės akademijoje (Fotografijos ir medijos meno katedra). Studijavo "Laiko ir erdvės" ("Laboratory of time and space") meno kursą magistrantūroje (Skulptūros katedra, Vilniaus dailės akademija). Dalyvavo studijų mainų programoje "Erasmus" - pusmetį studijavo fotografijos ir "intermedia" katedrose, Poznanės (Lenkija) dailės akademijoje. Aktyviai dalyvauja įvairiose kūrybinėse dirbtuvėse. Dažniausiai dirba šiose srityse: fotografija, video, performansas, multimedija, grafinis dizainas, audio, instaliacija.

Milda Laužikaitė

Baigė grafikos bakalauro studijas VDA, šiuo metu studijuoja fotografijos ir medijos meno magistrantūroje. Be vaizduojamojo meno dar užsiima muzikine veikla - groja trombonu ir pianinu. Visą savo patirtį jungia į intaliacijas ir performansus.

Kūrybiniai praktikai planuoja pasidalinti turimomis žiniomis su moksleiviais, atverti jų kūrybinį potencialą, panaudojant įvairias medijas. Praktikų siekis būtų suteikti vaikams kūrybiško mąstymo pagrindus, paskatinti jų aktyvesnę visuomeninę veiklą.

Jolita Šulskienė


„Versmės" skyrius

TŪM II

Universalus mokymo(si) dizainas

Keturios gamtos stichijos

Paieška