bendrasis logoMūsų progimnazija 2017-2020 m. dalyvauja ES projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001), įgyvendinamame pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą. Projekto tikslas – didinti bendrojo ugdymo įstaigų tinklo veiklos efektyvumą. Projekto uždavinys – modernizuoti gamtos ir technologinių mokslų mokymo(si) aplinką.
Projekto metu progimnazija aprūpinta gamtos ir technologinių mokslų (GTM) mokymo priemonių bei įrangos komplektais. Mokytojams gautas priemones sėkmingai naudoti pamokose padeda parengti ir projekto duomenų valdymo sistemoje „Vedlys“ patalpinti parengtų pamokų veiklų aprašai. Projekto įgyvendinimas prisideda prie gamtos ir technologinių mokslų populiarinimo, šių dalykų ugdymo kokybės, didina mokyklos veiklos efektyvumą.
Daugiau informacijos apie projektą rasite:
https://www.sac.smm.lt/projektai-ir-programos/projektai/vykdomi-projektai/es-projektai/
http://www.vedlys.smm.lt/

2016 m. projekto pavadinimas

  1. Emocinius įgūdžius ugdanti bei stiprinanti programa „Antras žingsnis“
  2. „Olimpinė karta“
  3. PPC patyčių prevencijos programa „Olweus“
  4. VŠĮ LIONS QUEST Lietuva „Socialinis ir emocinis ugdymas mokykloje“
  5. ŠMM ir SPPC projektas „Mokinių akademinių gebėjimų pažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra“
  6. NMVA projektas „Besimokantys mokytojai – besimokantys mokiniai“
  7. Utenos švietimo centro projektas „Būk budrus – pažink medijas“
  8. Utenos švietimo centro projektas „Utenos krašto kūrėjų žodis dailės kūriniuose“
  9. UPC projektas „MENTEP“
  10. Ekologinis projektas „Kamštelių vajus“
  11. Ekologinis projektas „Mes rūšiuojam“

PROJEKTAS „PRADINIŲ KLASIŲ MOKYTOJŲ IR SPECIALIOJO UGDYMO PEDAGOGŲ KOMPETENCIJŲ TAIKYTI INFORMACINES KOMUNIKACINES TECHNOLOGIJAS (IKT) IR INOVATYVIUS MOKYMO METODUS TOBULINIMO MODELIO IŠBANDYMAS IR DIEGIMAS“ Projekto kodas VP1-2.2-ŠMM-02-V-01-004

(Bendradarbiavimo sutartis su Ugdymo plėtotės centru 2010 m. sausio 29 d. Nr.17P7-021)

 

PROJEKTAS „PRADINIŲ KLASIŲ MOKYTOJŲ IR SPECIALIOJO UGDYMO PEDAGOGŲ KOMPETENCIJŲ TAIKYTI INFORMACINES KOMUNIKACINES TECHNOLOGIJAS (IKT) IR INOVATYVIUS MOKYMO METODUS TOBULINIMO MODELIO IŠBANDYMAS IR DIEGIMAS“ Projekto kodas VP1-2.2-ŠMM-02-V-01-004

PROJEKTO VEIKLOS 1.3.1. „INOVATYVIŲ MOKYMO METODŲ IT IKT DIEGIMO PRADINĖSE KLASĖSE ORGANIZAVIMO METODIKOS SUKŪRIMAS IR IŠBANDYMAS PILOTINĖSE MOKYKLOSE“

(Bendradarbiavimo sutartis su Ugdymo plėtotės centru 2010 m. kovo 31 d. Nr.17P7-169)

 

PROJEKTAS „PRADINIO MOKYKLINIO AMŽIAUS GABIEMS VAIKAMS SKIRTO PAGILINTO TURINIO GAMTAMOKSLINIO UGDYMO METODO SUKŪRIMAS IR TAIKYMAS“ Projekto kodas VP1-2.3-ŠMM-06-K-01-005

(Jungtinės veiklos sutartis dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą su VšĮ „Vytauto Didžiojo universitetu“ dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą 2011 m. balandžio 20 d. Nr. GVU-P3)

PROJEKTAS  „VAIKŲ IR JAUNIMO OLIMPINIS UGDYMAS ŠALIES MOKYMO ĮSTAIGOSE 2011-2015 METAIS

 

Mokyklos 7-8 klasių mokiniai dalyvavo Utenos kolegijos vykdomame Švietimo ir mokslo ministerijos finansuojamame projekte „Mąstyk apie rytojų“.

 

Utenos Krašuonos pagrindinė mokykla viena iš 38 Lietuvos mokyklų pradedančių įgyvendinti beveik dviejų metų trukmės VšĮ LIONS QUEST LIETUVA projektą „Socialinis ir emocinis ugdymas mokykloje“.

Projekto tikslas - diegti mokyklose inovacinę nuoseklaus socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo metodiką LIONS QUEST. Tai pasaulyje pripažinta ir analogo Lietuvoje neturinti programa, skirta V-VII klasių mokiniams, apimanti visą mokyklos gyvenimą: pamokų organizavimą ir jų turinį, tėvų ir bendruomenės įtraukimą, mokymosi aplinkos kūrimą ir mokytojų profesinį tobulinimą.

 

 

2010 metais Utenos Krašuonos pagrindinės mokyklos komanda dalyvavo Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros projekte „Bendrojo lavinimo mokyklų įsivertinimo instrumentų kūrimas ir diegimas“ (Nr. VP1-2.1-ŠMM-01-V-01-001). Projekto  tikslas - padėti mokykloms profesionaliau organizuoti ir atlikti tiriamąją veiklą mokyklos savęs vertinimo procese ir skatinti duomenimis grįstą mokyklos vadybą.

Projekto metu buvo paruošti švietimo konsultantai, įgiję kompetencijų padėti mokykloms taikyti instrumentus, sukurti įsivertinimo instrumentai išbandyti 10 eksperimentinių respublikos mokyklų, atliktas tyrimas dėl instrumentų tinkamumo.

2010 metų gegužės – birželio mėnesiais instrumentai buvo išbandyti Utenos Krašuonos pagrindinėje mokykloje.

Projekto konsultantės, Utenos Krašuonos pagrindinės mokyklos  direktoriaus pavaduotoja Viktorija Vilūnienė, mokytojos metodininkės Jolanta Baronienė ir Rita Rimšelienė 2010 m. gruodžio  8 ir 9 d. vedė seminarus bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo vykdymo grupių nariams, mokyklų vadovams, metodinių grupių vadovams, švietimo specialistams Utenos ir Rokiškio švietimo centruose, Panevėžio pedagogų švietimo centre ir Rietavo savivaldybėje.

Parengti konsultantai gali konsultuoti mokyklų įsivertinimo vykdymo grupes, mokytojus vidaus įsivertinimo klausimais.

 

Jau trečius metus dalyvaujame šalies projekte „Vaikų ir jaunimo olimpinis ugdymas šalies mokyklose“. 2009 metų veiklos ataskaita buvo pristatyta Palangos senojoje gimnazijoje. Renginyje dalyvavo ir mūsų mokyklos mokytojų komanda - I.Janaščienė, A.Kazlauskienė, ir L.Telksnienė.

 

 

Ugdymo plėtotės centras vykdo Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų finansuojamą projektą „Pradinių klasių mokytojų ir specialiojo ugdymo pedagogų kompetencijų taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) ir inovatyvius mokymo metodus tobulinimo modelio išbandymas ir diegimas“. Įgyvendinant vieną iš projekto veiklų – Inovatyvių mokymo metodų ir IKT diegimo pradinėse klasėse organizavimo metodikos sukūrimas ir išbandymas pilotinėse mokyklose, konkurso tvarka atrinktos 6 pilotinės mokyklos, vykdančios pradinio ugdymo programas. Viena iš jų - Utenos Krašuonos pagrindinė mokykla, kurios 20-ies mokyklos pedagogų komanda išbandys Metodiką ir pradinių klasių mokiniams skirtas kompiuterines mokymo priemones, dalyvaus kvalifikacijos tobulinimo seminaruose, mokysis tikslingai ir efektyviai taikyti inovacijas, mokysis ir bendradarbiaus virtualioje mokymosi aplinkoje.


„Versmės" skyrius

TŪM II

Universalus mokymo(si) dizainas

Keturios gamtos stichijos

Paieška

Pamokų laikas

pamoku laikas pradines

Mokinių atostogos