logo kuriame respublikaProgimnazijoje vykdomo projekto „Kuriame Respubliką" viena iš veiklų - socialinės reklamos aptarimas bei kūrimas. Buvo gilinamos žinios apie socialinę reklamą, aptartos socialinės problemos, kurioms spręsti yra naudojama ši reklama, pvz.: 1. Sveikatos apsauga: tabako naudojimas, nutukimas, mažas vaisių ir daržovių vartojimas, fizinis neaktyvumas; 2. Visuomenės įsitraukimo skatinimas: organų donorystė, kraujo donorystė; 3. Žalos prevencija: eismo saugumas, gaisrai. 4. Aplinkos apsauga: atliekų rūšiavimas, oro tarša, per didelis energijos suvartojimas ir kt.

dovile_tilindyte_II_vieta
dovydas_zaranka
ema_lukoseviciute_III_vieta
greta_azelyte
igne_astrauskaite
indre_krastinaite_III_vieta
marius_trinkunas
modestas_pernavas_I_vieta
neringa_sadovnikaite
rugile_baltrunaite
rugile_nykstute
01/11 
start stop bwd fwd

Diskusijų bei užsiėmimų metu padarytos išvados, kad ekonominė (komercinė) reklama skatina pirkti ir vartoti, o socialinė reklama perspėja vartotoją apie pasekmes, įspėja apie laukiančius pavojus, jei žmogus elgsis netinkamai ar vartos netinkamas prekes. Ši reklama apeliuoja į žmogaus sąžinę, verčia susimąstyti, propoguoja tam tikras vertybes, skatina keisti netinkamą elgesį ar požiūrį. Tai ne tik priemonė informacijai perduoti, tačiau ji turi prasmingesnį tikslą – atkreipti visuomenės dėmesį į rimtesnius dalykus, pakeisti žmonių požiūrį į egzistuojančias problemas, nelikti abejingiems.
Nuo vasario mėnesio veikė Socialinės reklamos dirbtuvės, kuriose 5-8 klasių mokiniai, vadovaujami dailės mokytojos Dalios Puodžiukienės, bandė ant popieriaus gvildenti jiems rūpimus socialinius klausimus. Jau iš pirmųjų eskizų buvo matyti, kokias problemas visuomenėje įžvelgia mūsų progimnazijos mokiniai. Plakatų problematika labai įvairi: mokiniai susirūpinę jaunų žmonių rūkymo blogybėmis, skatinama nelikti abejingiems patyčioms, smurtui prieš vaikus, atkreipiamas dėmesys į saugų greitį ir pan.
Iš gausybės mokinių darbų buvo išrinkti ir nugalėtojai. 1-ąją vietą komisija skyrė Modestui Pernavui (8a kl.), 2-ąją – Dovilei Tilindytei (7a kl.), o 3-ąją vietą pasidalino Ema Lukoševičiūtė (5a kl.) ir Indrė Krastinaitė (7a kl).
Sveikiname laureatus ir dėkojame visiems dalyvavusiems.

Projekto koordinatorė Dalia Dindienė


„Versmės" skyrius

TŪM II

Universalus mokymo(si) dizainas

Keturios gamtos stichijos

Paieška

Pamokų laikas

pamoku laikas pradines

Mokinių atostogos