kurybiskumasRugsėjo 23 dieną administruojanti projektą progimnazijos pavaduotoja ugdymui Viktorija Vilūnienė ir kuruojanti „Kūrybinių partnerysčių" projektą mokytoja Jolita Šulskienė dalyvavo viešbučio „Panorama" konferencijų centre vykusiame „Kūrybinių partnerysčių" projekto moksleivių ir mokytojų nacionaliniame susitikime. Iš visos Lietuvos į sostinę suvažiavo 55 mokyklų atstovai, kurie dalinosi kūrybiško mokymosi patirtimi, susipažino ir aptarė ugdymo inovacijas, parengė manifestą „Už kūrybišką mokymąsi".
„Poreikis gilintis į kūrybiško mokymosi atveriamas galimybes – akivaizdus, nes „Kūrybinių partnerysčių" patirtis įrodo, kad kūrėjų, mokytojų ir mokinių bendradarbiavimas paskatina keistis visą mokyklą. Apie šią ugdymo inovaciją susitikime diskutavo beveik du šimtai dalyvių", – kalbėjo „Kūrybinių partnerysčių" projekto vadovė Lietuvoje Milda Laužikaitė.
Susitikimo programa iš tiesų buvo intensyvi ir sudaryta iš praktinių užsiėmimų. Susirinkę „Kūrybinių partnerysčių" mokytojai ir mokiniai visą dieną dalinosi įžvalgomis ir patirtimi. Aptarę, ko išmoko per „Kūrybines partnerystes", ir padiskutavę, kokios sąlygos leido vykti pokyčiams mokymesi, dalyviai „Pasaulio kavinėje" rengė manifestą „Už kūrybišką mokymąsi " – tezes ir praktika pagrįstus teiginius, padėsiančius išsamiau suvokti kūrybingumo ugdyme naudą.
2013 09 KP„Kūrybinių partnerysčių" tinklo nacionaliniame susitikime psichologas, socialinių mokslų daktaras Artūras Deltuva pristatė tyrimą apie ugdymo inovacijas kaip kintančių išgyvenimų procesą.
Susitikimas buvo įdomus ir naudingas, juo labiau, kad šiais mokslo metais mūsų mokykla vėl atrinkta dalyvauti trečiajame „Kūrybinių partnerysčių" projekto Pokyčių programos etape!

Kuruojanti projektą mokytoja Jolita Šulskienė


„Versmės" skyrius

TŪM II

Universalus mokymo(si) dizainas

Keturios gamtos stichijos

Paieška

Pamokų laikas

pamoku laikas pradines

Mokinių atostogos