2013 kurybinesMokinių žiemos atostogų metu kartu su kūrybos agentu progimnazijoje pirmą kartą lankėsi „Kūrybinių partnerysčių" projekto kuriantys praktikai. Pirmojo vizito į mokyklą atvyko trys jauni, energingi kūrėjai: dizainerė Jolanta Rimkutė, žaidimų organizatorius, mokymų „dizaineris" Povilas Plūkas, biologas, skautas ir muzikantas Martynas Švedas.

 

 

 

 

kurybines_2012_sausis (1)
kurybines_2012_sausis (10)
kurybines_2012_sausis (11)
kurybines_2012_sausis (12)
kurybines_2012_sausis (13)
kurybines_2012_sausis (14)
kurybines_2012_sausis (15)
kurybines_2012_sausis (16)
kurybines_2012_sausis (17)
kurybines_2012_sausis (18)
kurybines_2012_sausis (19)
kurybines_2012_sausis (2)
kurybines_2012_sausis (20)
kurybines_2012_sausis (21)
kurybines_2012_sausis (3)
kurybines_2012_sausis (4)
kurybines_2012_sausis (5)
kurybines_2012_sausis (6)
kurybines_2012_sausis (7)
kurybines_2012_sausis (8)
kurybines_2012_sausis (9)
01/21 
start stop bwd fwd
 

Pirmiausia praktikai susipažino su mokyklos administracija ir su pačia mokykla. Pokalbio metu buvo pasikeista nuomonėmis apie progimnazijoje vyksiančius pokyčius, ieškota kūrybiškų sprendimų. Vėliau svečiai apžiūrėjo progimnazijos patalpas ir erdves. Lankėsi aktų ir sporto salėse, valgykloje, galerijoje, bibliotekoje, kabinetuose ir kitur. Ypač svečius sužavėjo trys raudonausiai vėžliai, kurie patogiai ir šiltai įsitaisę pavaduotojos Marytės Zabulienės kabinete. Ne mažiau įspūdžių paliko ir ekskursija mokyklos rūsio labirintais. Praktikams patiko mūsų moderni šiuolaikiška mokykla, neįprastas erdvių išdėstymas.
Antrąją dienos dalį Simas, Jolanta, Povilas ir Martynas praleido su „Kūrybinių partnerysčių" projekto darbo grupe. Kuriantys praktikai susipažino su tikslinių grupių klasių vadovėmis ir projekte dalyvaujančiais mokytojais. Kadangi projekto rėmuose progimnazijoje vyks 3 atskiri projektai, kūrybos agentas Simas pristatė kiekvienoje klasėje dirbsiantį kūrėją: 4b klasės veikloms vadovaus Martynas, 5a kūrybiškumo mokys Jolanta, o 7b draugaus su Povilu. Kiekvienas praktikas kartu su mokytojais aptarė savo projekto sritis, mokomuosius dalykus, buvo bandoma išsigryninti veiklas atskiroms klasėms. Kuriantys praktikai dirbs ir atskirai ir kartu, kartais veiklos kūrybiškai integruosis vienos į kitas. Kadangi projektai orientuoti daugiau į gamtamokslius dalykus, planuojant veiklas, buvo įsiklausoma į klasėse dėstančių mokytojų nuomonę, kokias pagal ugdymo planą biologijos, geografijos, fizikos ir kitų dalykų temas tikslinga įtraukti į būsimus projektus.
Sekantį kartą kūrėjai atvyks susipažinti su vaikais, tyrinės jų lūkesčius ir kartu planuos konkrečias projekto veiklas ir užsiėmimus. Visiems labai smalsu ir įdomu. Labai laukiame tęsinio!

  Jolita Šulskienė


„Versmės" skyrius

TŪM II

Universalus mokymo(si) dizainas

Keturios gamtos stichijos

Paieška

Pamokų laikas

pamoku laikas pradines

Mokinių atostogos