Informuojame, kad vadovaujantis Utenos rajono savivaldybės šeimos stiprinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Utenos rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. TS-192 „Dėl Utenos rajono savivaldybės šeimos stiprinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 52 punktu, kiekvienam Utenos rajono pirmokui dovanojama 50,00 Eurų vertės kortelė kanceliarinėms prekėms įsigyti.

Kortelė pirmokui įteikiama rugsėjo 1 dieną mokykloje. Tėvai (globėjai) kortelę panaudoja toje kanceliarinių prekių parduotuvėje, su kuria mokykla yra pasirašiusi pirkimo sutartį. Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka. Tėvai (globėjai), atvykę į kanceliarinių prekių parduotuvę ir įsigiję kanceliarinių prekių, pasirašo, kad jas gavo. Kortelės negalima perleisti kitiems asmenims. Kortelė galioja nuo rugsėjo 1 iki spalio 31 d.

“Reikia turėti šviesą su savimi, iš savęs, kad šviestum tamsybėse…”
M. K. Čiurlionis

2020 birželio - 5 d. - Menų dieną - mūsų progimnazijos 5a, 5b ir 5c klasių mokiniai buvo pakviesti dalyvauti integruotame dailės ir muzikos projekte ,,Kūryba - kaip didelė simfonija“, skirtame mūsų tautos genijui Mikalojui Konstantinui Čiurlioniui. Nuotolinės vaizdo konferencijos metu dailės mokytoja Dalia Puodžiukienė ir muzikos mokytoja Rasa Malinauskaitė pakvietė mokinius susipažinti su garsiausio lietuvių tapytojo ir kompozitoriaus M. K. Čiurlionio kūryba ir jos išskirtinumu, pabandė atskleisti žmogaus dvasingumo gelmę, subtiliai perteiktą kūriniuose, paskatino domėtis ir didžiuotis genialaus menininko neįkainuojamu kūrybiniu palikimu.
Kūrybinio projekto metu penktokai klausė M. K. Čiurlionio muzikos ir stebėjo garsiausius jo paveikslus, susijusius su muzika: jūros, saulės, žvaigždžių ar piramidžių sonatas, preliudus, simfoniją. M.K. Čiurlionio paveiksluose mokiniai ir mokytojos ieškojo muzikinio skambesio, užslėptų formų, simbolių, aiškinosi jų reikšmę, analizavo kompozicinių erdvių neaprėpiamą didybę. Mokiniai suprato, kad suvokti genijaus kūrybą iš tiesų - nelengva.
Tada penktokai buvo pakviesti į virtualią ekskursiją po Nacionalinį M.K.Čiurlionio muziejų, kurios metu turėjo galimybę susipažinti su muziejaus ekspozicija.
Ar įmanoma nutapyti muziką? M.K. Čiurlionis pabandė ir tai padarė vienintelis pasaulyje. Tapyboje Čiurlionis panaudojo muzikos formas ir tai yra unikalu!
Tapyti muziką pabandėme ir mūsų penktokai... Tie, kurie nenorėjo tapyti – galėjo rinktis muzikinę užduotį: reikėjo išklausyti tris skirtingus M.K.Čiurlionio muzikos kūrinius, išsirinkti labiausiai patikusį ir aprašyti savo potyrius, mintis, jausmus, vizijas tapybos darbui, spalvas ir nuotaikas, kurias sukėlė muzika.

01
02_zeinab
03_goda_ivanauskaite_5c
04_justinas_vaitkus_akis_5a
05_kornelija_kraujalyte
06_Fugue_in_g major_emilija_lamauskaite
07_vilte_vidziunaite_banguojantis_miskas
08_zeinab_mamedova
09_kornelija_kraujalyte_amzina_draugyste
10_rugile_tuzaite
12_akvile_sapolaite_5b
13_paulina_mikuckaite
01/12 
start stop bwd fwd

Idėjos sklando ore… reikia tik dairytis ir jas gaudyti. Žinoma, dar reikia drąsos, kūrybiškumo, užsidegimo bei pastangų jas pagavus, įgyvendinti.
Garsus Paul Getty meno muziejus (JAV) šio karantino laikotarpiu pasiūlė labai įdomią idėją/projektą, skatinantį pasaulio žmones kūrybiškai leisti laiką namuose. Menų dieną mūsų progimnazijos aštuntokai, paskatinti dailės mokytojos Dalios Puodžiukienės, taip pat prisijungė prie kūrybinio projekto „Atgiję paveikslai“.
Projekto idėjos esmė – perkurti žinomų paveikslų kompozicijas, naudojant žmones (dažniausiai pačius save), įvairius daiktus, drabužius, aksesuarus, medžiagas, visa tai, ką galima rasti savo namuose, aplinkoje. Įsitraukti į kūrybinį vyksmą intriguoja naujas, netikėtas formatas, nes kuriant kompozicijas, galima naudoti neįprastas kūrybines priemones, netgi dalyvauti pačiam arba įtraukti į šį procesą savo šeimos narius, net ir augintinius – jie gali tapti modeliais arba bendraautoriais. Tai puiki galimybė išbandyti save, atliekant ne tik kūrėjo, bet ir modelio rolę.
Menų dieną dailės mokytoja aštuntų klasių mokiniams pateikė kūrybinę užduotį: pagal pasirinktą garsaus dailininko paveikslą sukurti (savitą, bet gana artimą originalui) kompoziciją, interpretuojant kūrinio idėją, jo meninį sprendimą. Mokiniai turėjo pasidomėti pasaulinio lygio dailininkais ir jų kūriniais, išsirinkite labiausiai patinkantį kūrinį, susirasti tam reikalingas medžiagas, priemones, vietą, kurioje kurs „Gyvąjį paveikslą“, sukurti to kūrinio interpretaciją ir užfiksuoti nuotraukoje.
Buvo galima pasirinkti skirtingus sprendimus ne tik minties rakurso, bet ir technikos įvairovės prasme: vienas jų – „Gyvųjų paveikslų“ (pranc. tableau vivant) formatas. Iš dailės istorijos žinoma, kad tai XIX a. populiarus reiškinys, kai buvo kuriamos scenos su vienu ar grupe įvairiomis pozomis sustingusių modelių, vaizduojančių kokią nors sceną ar tapybos paveikslą. Kitas – artimas asambliažo technikai, kai kompozicijoje naudojami daiktai, įvairios medžiagos. Tik skirtingai nuo tikrojo asambliažo, šis darbas yra laikinas, lengvai išardomas.
Rezultatas pranoko lūkesčius – mokiniai sukūrė puikių kūrybinių interpretacijų, atgaivindami garsiausių pasaulio dailininkų kūrinius. Džiugu, kad aštuntokai buvo tokie motyvuoti, aktyvūs, drąsūs ir kūrybingi. Labai įdomu buvo išgirsti ir idėjų įgyvendinimo istorijas bei emocijas, kurias patyrė kurdami. Tai puiki patirtis ir žaismingas prisilietimas prie pasaulinio meno lobyno.

Projekto kuratorė dailės mokytoja Dalia Puodžiukienė

01 (1)
01 (10)
01 (11)
01 (12)
01 (13)
01 (2)
01 (3)
01 (4)
01 (5)
01 (6)
01 (7)
01 (8)
01 (9)
02
01/14 
start stop bwd fwd

 

Gerbiami tėveliai,

Tęsiantis karantinui naujų uniformų matavimas ir užsakymas NEBUS VYKDOMAS ĮPRASTINE TVARKA.

Utenos Krašuonos progimnazijos mokinių uniformų dėvėjimo apraše nurodyta, kad mokiniams privaloma pasirinkto modelio megztukas ir emblema; kitos mokinio uniformos dalys pagal pateiktus eskizus pasirenkamos laisvai (sarafanas mergaitėms).

Informacija uniformos užsakymui ir pasimatavimui >>>

„Savito stiliaus" išmatavimų lentelė >>>

Mergaitės sarafanas. UAB „Lelija“>>>

Pagrindinis edukacinių konkursų „Olympis“ tikslas yra sudominti mokinius mokomaisiais dalykais ir skatinti mokinių mokymosi motyvaciją. Siekdami skatinti mokinių domėjimąsi informacinėmis technologijomis, visų klasių mokiniams rengėjai dovanojo nemokamą dalyvavimą informacinių technologijų konkurse! Pavasario sesijoje informacinių technologijų konkurse dalyvavo 198 1 - 8 klasių mokiniai. Medalius gaus dalyviai, kurių rezultatas yra daugiau nei 95%. Progimnazijoje net 25 mokiniai pasiekė šį rezultatą ir gaus medalį bei pirmo laipsnio diplomą.  Ulčickaitė Lėja (4b), Naglis Matkevičius, Joris Masys (5c), Gustė Micikevičiūtė, Patricija Vilkaitė, Viltė Kokaitė, Ugnius Šlepikas (5a), Justė Bernotaitė (respublikoje trečias rezultatas), Liepa Matiukaitė, Aušra Pelanytė, Austėja Smirnovaitė (6a), Liepa Čiutaitė, Deimilė Inčirauskaitė (6b), Ieva Inčerytė, Benas Balsys (6c),  Elinga Trumpaitė (7b), Ieva Tumėnaitė, Darius Zagrebaitis (8b), Meda Žibėnaitė, Saimonas Baltys, Gabija Urbanavičiūtė, Šarūnas Gromavičius, Sintė Klaudija Tendzegolskytė, Simas Žalandauskas, Titas Augulis (8a).

15 mokinių, kurie pasiekė rezultatą 90-100%, gaus I laipsnio diplomus, 37 mokiniai, pasiekę rezultatą 80-90%, gaus  II laipsnio diplomus. 42 mokiniai, pasiekę rezultat1 70-80%, gaus III laipsnio diplomus.

Sveikiname visus laimėtojus ir dalyvius. Puiki motyvacija mokytis ir dirbti toliau!!!

Mokytojos Birutė Pakšienė, Jovita Braukienė, Inga Janaščienė ir Jolanta Baronienė

Aprašą rasite čia>>>

3b klasės mokiniai priėmė ,,Sveikatiados iššūkį – pieno tūsas!“. Vaikai žiūrėdami iššūkio filmuką sužinojo, kad vaikams, paaugliams bei suaugusiesiems rekomenduojama vartoti 2 stiklines pieno, kefyro ar pasukų arba iki 100 g varškės per dieną. Taip pat, kad piene ir pieno produktuose priskaičiuojama apie 200 naudingų medžiagų. Trečiokai gamino pieno kokteilius, desertus ir su namiškiais jais mėgavosi.

Plačiau>>>