2018 m. gruodžio 14 dieną 8 klasės mokiniai pasinėrė į matematikos pasaulį. Vyko integruotos projekto „Matematinė papildyta realybė“ - matematikos, istorijos, dailės, IT - veiklos. ArcGIS Online sistemoje mokiniai kūrė žemėlapių aplikacijas – pasakojimus. Tai yra internetinės programėlės (angl. Web Map Application), turinčios įvairius įrankius, skirtus tam tikrai veiklai atlikti. Išmaniuosiuose iPad įrenginiuose kiekviena grupė ieškojo informacijos apie renesanso, baroko ir klasicizmo stiliaus architektūrinius objektus Lietuvoje. Rastą informaciją talpino į žemėlapių pasakojimus, kūrė lankytinų vietų maršrutus: skaičiavo, kiek kilometrų sudaro maršrutas, per kiek laiko galima jį įveikti važiuojant vienu ar kitu greičiu. Pasigaminę kalėdinį dovanų maišelį, skaičiavo, koks yra jo plotas ir talpa. Skaičiuoklėje Numbers, diagramoje vaizdavo, kokia vidutinė gyvenimo trukmė buvo nuo paleolito laikų iki dabar. Diagramos duomenis išdėstė variacine eilute, ieškojo medianos, skaičiavo vidutinę gyvenimo trukmę. Išvadas įrašė audio formatu. Išmatavę ir apskaičiavę matematikos kabinetų grindų bei langų plotus, išsiaiškino, ar geras apšvietimas yra kabinetuose. Renginio pabaigoje mokiniai įsivertino, reflektavo.

mprealybe (1)
mprealybe (10)
mprealybe (11)
mprealybe (12)
mprealybe (13)
mprealybe (14)
mprealybe (15)
mprealybe (16)
mprealybe (17)
mprealybe (2)
mprealybe (3)
mprealybe (4)
mprealybe (5)
mprealybe (6)
mprealybe (7)
mprealybe (8)
mprealybe (9)
01/17 
start stop bwd fwd

Mokinių mintys:
• Labai patiko gaminti maišelius ir atlikti užduotį, kurioje sužinojau, kokia žmogaus gyvenimo trukmė įvairiais amžiais.
• Žemėlapių pasakojimas leido susipažinti ne tik su architektūros perlais Lietuvoje, bet ir suskaičiuoti atstumus tarp objektų, pamatyti, kaip jie išsidėstę Lietuvos žemėlapyje.
• Man sekėsi labai gerai dirbti grupėje, buvo labai linksma.
• Patiko netradicinės pamokos, bet kartais erzino grupės neorganizuotumas.
• Norėčiau, kad tokios pamokos vyktų dažniau, jos buvo kitokios, nenuobodžios.
• Patiko, kad galėjome nevaržomai judėti klasėje, konsultuotis su draugais.
• Patiko, kad išmokome kažko naujo ir pasimokėme istorijos, informatikos, dailės ir matematikos kitaip.

 


„Versmės" skyrius

TŪM II

Universalus mokymo(si) dizainas

Keturios gamtos stichijos

Paieška

Pamokų laikas

pamoku laikas pradines

Mokinių atostogos