2018 m. spalio 23 d. 7b ir 8a klasės mokiniai kartu su auklėtojomis Jolanta Baroniene ir Dalia Puodžiukiene vyko į Vilnių, kur dalyvavo edukacinėse integruotose istorijos, dailės, fizikos, verslumo ir IT veiklose. Pirmoji stotelė - pačioje sostinės širdyje stovintis architekto L.S. Gucevičiaus klasicizmo stiliaus šedevras – Vilniaus Katedra. Mokiniai susipažino su pastato istorija ir jos kaita, aplankė barokinę Šv. Kazimiero koplyčią ir paslaptingiausius Katedros požemius, kuriuose apžiūrėjo archeologinius radinius, senuosius palaidojimus, kriptas, karalių mauzoliejų ir vieną iš seniausių freskų Lietuvoje. Istorija slypinti Katedros požemiuose papildė mokinių istorinių žinių bagažą. Paskui lankėmės Lietuvos Banko Pinigų muziejuje, kuriame pasinėrėme į interaktyvią istorijos, geografijos, matematikos ir logikos žinių jūrą. Muziejuje mokiniai sužinojo apie pasaulio pinigų ir bankininkystės istoriją, pinigų atsiradimo būdus, pavadinimų kilmę, apžiūrinėjo įvairius muziejaus eksponatus, patys galėjo nusikalti suvenyrines monetas, pasisverti ypatingomis svarstyklėmis, kurios pagal žmogaus svorį nustato, kiek jis gautų pinigų, jei būtų auksinis, sidabrinis ar platininis. Šiame muziejuje tradicinė ekspozicija puikiai suderinta su šiuolaikinėmis interaktyviomis priemonės, kurios sudaro galimybę lankytojams aktyviai dalyvauti pažinimo procese, naudotis papildomais žinių įgijimo šaltiniais ir priemonėmis: kompiuteriniais terminalais su specialiomis programomis, specialiai orientuota interneto prieiga, teminiais, mokomaisiais ir dokumentiniais filmais. Norintieji galėjo pasitikrinti turimas ekonomikos ir verslumo žinias, dalyvaudami kompiuterinėse viktorinose. Teisingai išsprendę 50% užduočių buvo apdovanoti suvenyriniais banknotais su pačių laimėtojų atvaizdais.
Energetikos ir technikos muziejuje vyko fizikos pamoka „Kaip Tomui įsižiebė lemputė?“ Edukacinės programos metu mokiniai nagrinėjo elektros energijos naudą, fizikinius jos veikimo principus ir kiekvienas pasijautė visai kaip Tomas Edisonas, nes galėjo sukonstruoti savo lemputę. Džiugu, kad visiems puikiai pavyko ir patiko!
Paskui pasivaikščiojome Vilniaus senamiesčio gatvelėmis, grožėjomės įspūdinga architektūra. Išvyka po senamiestį atvėrė naujų erdvių, sužadino norą užsukti į paslaptingus kiemelius, susirasti siauriausią senamiesčio gatvę ar tiesiog užsukti į jaukią ledainę ir prisiminus vasarą suvalgyti gardžių ledų.
Tokios edukacinės kelionės mokiniams suteikia daug vertingų žinių, smagių emocijų ir ilgam išlieka jų atmintyje.

Jolanta Baronienė ir Dalia Puodžiukienė

1
4
5
6
7
7b1
7b2
7b3
7b4
7b5
7b6
7b7
7b8
7b9
8
01/15 
start stop bwd fwd


„Versmės" skyrius

TŪM II

Universalus mokymo(si) dizainas

Keturios gamtos stichijos

Paieška

Pamokų laikas

pamoku laikas pradines

Mokinių atostogos