TAMO dienynas

 

Sveika mokykla

sveika mokykla logotipas RGB

 

Utenos rajono savivaldybės
visuomenės sveikatos biuras

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

2012 m. lapkričio 19-23 d. mokykloje vyko matematinė savaitė. 5 klasių mokiniai piešė piešinius matematine tema, 6 - 8 klasių mokiniai paruošė plakatus apie Lietuvos ir viso pasaulio matematikus. Piešiniai ir plakatai buvo iškabinti mokyklos fojė. Savaitės metu 5 klasių mokiniams buvo suorganizuota popietė. Jos metu abiejų klasių mokiniai sprendė įvairias užduotis, žaidė matematinius žaidimus, kiekvienos užduoties nugalėtojai gavo prizus.

matematine_popiete (1)
matematine_popiete (10)
matematine_popiete (11)
matematine_popiete (12)
matematine_popiete (13)
matematine_popiete (14)
matematine_popiete (2)
matematine_popiete (3)
matematine_popiete (4)
matematine_popiete (5)
matematine_popiete (6)
matematine_popiete (7)
matematine_popiete (8)
matematine_popiete (9)
01/14 
start stop bwd fwd

6 klasių mokiniai sprendė dviejų lygių kryžiažodžius. Pirmiausia buvo suorganizuotas konkursas savoje klasėje, o po to geriausiai išsprendę varžėsi tarpklasinėse varžybose. Geriausiai pasirodė 6a kl. mokinys Haroldas Butavičius (I vieta), 6a kl. mokinys Povilas Petrulionis (II vieta) ir 6b kl. mokinė Asta Dirmaitė (III vieta) ir 6a kl. Mokinys Elvinas Čepaitis (III vieta).

7 klasių mokiniai keliavo galvosūkių labirintais sprendė „Sudoku“, rinko „Išbarstytas raides“, jungė figūras. I vietą užėmė 7a kl. mokinė Dovilė Tilindytė, II vietą 7c kl. mokinys Mindaugas Strakšys, III vietą 7c kl. mokinė Greta Aželytė ir 7a kl. mokinė Rasa Gruodytė .

8 kl. buvo renkamas „Gudriausias aštuntokas“. Tokiu pasirodė 8a kl. mokinys Arnas Puodžiukas, po jo sekė 8a kl. mokinys Mintautas Musteikis ir 8b kl. mokinys Justinas Kuodys. Mokiniai dėliojo medines dėliones, geriausiai  sekėsi 8c kl. mokinei Gabijai Mameniškytei ir 7c klasės mokinei Gretai Aželytei.

Visiems renginiams vadovavo matematikos mokytojos Stanislava Kumelienė, Vanda Musteikienė ir Genutė Šemelienė.

 


„Versmės" skyrius

TŪM II

Universalus mokymo(si) dizainas

Keturios gamtos stichijos