Rugsėjo 23 dieną administruojanti projektą progimnazijos pavaduotoja ugdymui Viktorija Vilūnienė ir kuruojanti „Kūrybinių partnerysčių" projektą mokytoja Jolita Šulskienė dalyvavo viešbučio „Panorama" konferencijų centre vykusiame „Kūrybinių partnerysčių" projekto moksleivių ir mokytojų nacionaliniame susitikime. Iš visos Lietuvos į sostinę suvažiavo 55 mokyklų atstovai, kurie dalinosi kūrybiško mokymosi patirtimi, susipažino ir aptarė ugdymo inovacijas, parengė manifestą „Už kūrybišką mokymąsi".
„Poreikis gilintis į kūrybiško mokymosi atveriamas galimybes – akivaizdus, nes „Kūrybinių partnerysčių" patirtis įrodo, kad kūrėjų, mokytojų ir mokinių bendradarbiavimas paskatina keistis visą mokyklą. Apie šią ugdymo inovaciją susitikime diskutavo beveik du šimtai dalyvių", – kalbėjo „Kūrybinių partnerysčių" projekto vadovė Lietuvoje Milda Laužikaitė.
Susitikimo programa iš tiesų buvo intensyvi ir sudaryta iš praktinių užsiėmimų. Susirinkę „Kūrybinių partnerysčių" mokytojai ir mokiniai visą dieną dalinosi įžvalgomis ir patirtimi. Aptarę, ko išmoko per „Kūrybines partnerystes", ir padiskutavę, kokios sąlygos leido vykti pokyčiams mokymesi, dalyviai „Pasaulio kavinėje" rengė manifestą „Už kūrybišką mokymąsi " – tezes ir praktika pagrįstus teiginius, padėsiančius išsamiau suvokti kūrybingumo ugdyme naudą.
„Kūrybinių partnerysčių" tinklo nacionaliniame susitikime psichologas, socialinių mokslų daktaras Artūras Deltuva pristatė tyrimą apie ugdymo inovacijas kaip kintančių išgyvenimų procesą.
Susitikimas buvo įdomus ir naudingas, juo labiau, kad šiais mokslo metais mūsų mokykla vėl atrinkta dalyvauti trečiajame „Kūrybinių partnerysčių" projekto Pokyčių programos etape!
Kuruojanti projektą mokytoja Jolita Šulskienė
Gegužės 30 dieną Utenos švietimo centre vyko „Kūrybinių partnerysčių" projekto sklaidos seminaras, kuriame dalyvavo jau įsitraukusios į projektą Utenos regiono „Tyrinėjančios" ir „Pokyčių" mokyklos, o taip pat mokyklos, susidomėjusios projektu ir planuojančios dalyvauti atrankos konkursuose.
Projektų pristatymus rasite www.kurybinespartnerystes.lt arba paspaudę ant projektų pavadinimų:
Projektas „Pažink aplinką, pažink save".
Projektas „Mūsų klasė tyliai faina".
Projektas „Didysis Krašuonos orientacinis".
Balandžio 26 d. Krašuonos progimnazijoje vyko baigiamasis „Kūrybinių partnerysčių" projekto Pokyčių mokyklos programos baigiamasis renginys. Veiklos prasidėjo aktų salėje, kurioje susirinko visa projekto dalyvių grupė: mokiniai, mokytojai, mokyklos administracija, tėveliai ir kūrėjai. Renginio programoje - Pojūčių kelionė, Tylos kambario pristatymas ir Lobių paieškos žaidimas. Visi trys kuriantys praktikai pateikė savo kūrybos vaisius.
Balandžio 16-17, 22-23, 25 dienomis mokykloje intensyviai dirbo visi trys kuriantys praktikai. Visa projekto dalyvių grupė ruošėsi finaliniam renginiui.
Balandžio 16 d. projekto "Kūrybinės partnerystės" kuriantis praktikas Martynas Švedas kartu su 4b klasės mokiniais aptarė žaidimo taisykles, kūrė užduotis. Mokiniai noriai pasiskirstė vaidmenimis, kuriuos turės atlikti savo postuose, sudarė priemonių sąrašą, numatė veiklos vietą.
Mokytoja Rita Rimšelienė
Balandžio 4 dieną projekto "Kūrybinės partnerystės" kurianti praktikė Jolanta Rimkutė susitiko su 5a klase ir pravedė žaidimą ,,Kas ką turi", kurio tikslas sužinoti, kas tarp bendraklasių bendra. Per kitas dvi pamokas mokė vaikus daryti spalvotuosius drugelius. 5a klasė iš spalvoto popieriaus iškirpo ir dekoravo apie 100 drugelių, kurie papuoš mokykloje besikuriantį Tylos kambarį, kuriame mokiniai galės ne tik atlikti užduotis, susijusias su mokymusi, bet galės žaisti, piešti, skaityti, bendrauti ar tiesiog pailsėti pertraukų metu.